fbpx

Zakaj sovražim črni petek?

Noooooo, saj ni tako hudo. Malo drame za pritegovanje pozornosti … 😁

 

No, v resnici sem se prav zamislila nad tem pojavom, ki smo mu zdaj priča že nekaj let, je pa vsako leto bolj silovit …

 

Prejšnji teden sem tudi sama v glavi naštevala tečaje, na katere bi lahko dala popust … potem pa je nekaj v meni reklo: “Stop! To sploh ni zabavno, to sploh ni lahkotno, to sploh ni moje!”

 

In seveda sem zaznavala podjetja in podjetnike širom sveta, kako so se pripravljali na famozni “črni petek”.

 

Koliko pogledov, misli, občutkov, čustev, želja drugih zaznavate vi?

 

Ja, tudi v poslu in z denarjem!

 

No, če pogledamo “črni petek” z vidika zavestnega ustvarjanja:

 

1. Že samo ime, vsaj mene, asociira na črne dneve, ko so se zgodile velike nesreče, v katerih je umrlo veliko ljudi in so jih imenovali “črni petek, črna sobota, črni ponedeljek”.  (Mimogrede ali veste, da se je ta izraz prvič pojavil leta 1869, ko je se 24. septembra v ZDA zrušil trg zlata in je to vodilo do bankrota vseh, od investitorjev na Wall Streetu do kmetov. 😣)

 

Potem naslednja asociacija, ki se mi vzbudi ob tem imenu, je … petek trinajstega in vse tiste grozljivke, ki so jih predvajali v mojih najstniških letih … brrrr … mislim, da sem pogledala eno in nobene več … Zakaj ne bi izbrali nekega veliko lepšega in opolnomočujočega imena npr. srečne urice? Nekaj, kar v nas vzbudi prijetnejše občutke …

 

Vsaka beseda, ki jo uporabimo, izrečemo, ima svojo vibracijo in nekaj ustvari.

 

 

2. Veliko podjetnikov pri pripravljanju tovrstnih ponudb deluje iz pogledov: “Na “črni petek” moramo dati ponudbo!” in potreb: “Potrebujemo denar! Potrebujemo gotovino! Moramo zagotoviti finančni tok!”

 

In kadarkoli skušamo ustvariti nekaj iz potrebe, to preprosto ne deluje! Delujemo iz pomanjkanja – in stranke, prejemnice teh ponudb, kot zavedajoča se bitja to zaznajo.  Sicer te zaznave večinoma niso kognitivne, si pa mislijo kaj v smislu: “Ne, to mi ni všeč.”, “Ne zdaj.”, “Uf.” “Preveč vsega.”  🙂

 

Če naredimo nekaj zaradi tega, ker nam je zabavno, ali pa bi res radi prispevali širšemu krogu ljudi, je to drugačna energija, ki se zazna.

 

3. Razvrednotenje sebe in svojega dela – tukaj govorim predvsem za storitveno dejavnost … npr. mentorji, ki se pozicionirajo kot visoko cenovni, ponujajo na črni petek svoje svetovanje, tečaje in še kaj v paketu za par deset evrov? Kaj naj si mislim kot stranka? Kaj to ustvarja na dolgi rok za ta posel? Percepcijo tega posla?

 

4. Vsi začnejo delati enako. “Na črni petek moramo dati ponudbo!!!” V podjetništvu vidimo veliko posnemanja, ne glede na to ali to za podjetje, podjetnika deluje ali ne.

 

Ne izključujem možnosti, da nekatera podjetja na ta dan s pametno zastavljeno in predstavljeno ponudbo res ustvarijo dodatni finančni tok, mislim pa, da je večina slabe volje, ker ponudba ne prinaša takšnih rezultatov, kot so pričakovali. Oh, ta pričakovanja … 😝

 

Ko sem razmišljala o tem, kako začnejo podjetja posnemati to, kar počnejo druga podjetja, sem se spomnila izjemne zgodbe o podjetniku Danu Pricu, ki je znižal svojo letno plačo za milijon dolarjev zato, da je lahko zvišal plače svojim zaposlenim. Vsi so mu govorili, da je nor. Da to ne bo delovalo. Da ne bo imel dovolj profita in podobno.

 

Ustanovitelj in direktor tega podjetja jih ni poslušal, ampak sledil svojemu védenju. Zdaj, nekaj let kasneje, je njegovo podjetje potrojilo prihodke, njegovi zaposleni so odplačali svoje dolgove, zgradili hiše, kupili stanovanja, shujšali, začeli bolj zdravo živeti, itn. Tudi fluktuacija delavcev se je zmanjšala za polovico.

 

To podjetje je postalo tudi študija primera na harvardski poslovni šoli. Ali mislite, da ima ta podjetnik zdaj res manj denarja? 🙂 Zagotovo ne. In to zato, ker je sledil sebi. Ker si je drznil in dopustil biti drugačen. Ker si je dopustil poslovati na drugačen način!

 

5. Z vidika potrošnika: v moj e-poštni nabiralnik je te dni priromalo na stotine e-mailov. Odprla sem mogoče enega ali dva. In tistega, v katerem oseba, ki ga pošilja, piše, zakaj ne sledi vsem trendom. 🙂

 

Z vidika potrošnika je to velika poplava vseh ponudb (česar se podjetja ne zavedajo), ki te lahko odvrne od tega, da bi sploh kaj kupil. Sama že dolgooooo ne kupujem na razprodajah, saj mi, prvič, prerivanje z ljudmi za kose oblačil ali česa drugega ni niti malo všeč,  po drugi strani pa je to lahko delovanje iz pogledov, da si lahko privoščimo stvari le, če so na razprodaji, da nimamo, da moramo kupiti, ker je zdaj poceni, ipd.

 

In v iskanju najcenejšega zame osebno ni nobenega veselja in zabave. Mogoče komu je in je ok (poglejte iz kakšne energije delujete)!

 

Imam drugačen pogled in ustvarjam svojo finančno resničnost tako, da kupim takrat, ko kupim, ko mi je nekaj res všeč, in gre z menoj, tudi če je “drago”. Velikokrat se pa zgodi, da me presenetijo s kakšnim posebnim popustom, ki ga sploh nisem pričakovala in iskala! In sem vesela tega presenečenja! 🙂 Gre samo za način, na katerega ustvarjamo svoja življenja in poglede, iz katerih delujemo.

 

Tako, da vam tokrat ne pošiljam kakšne dramatično znižane ponudbe, kar pa seveda ne pomeni, da kdaj iz čiste zabave in iz zaznave, da bo “posebna ponudba” prispevek, ne dam popusta na kakšno storitev ali tečaj.

 

Imela sem že kar nekaj “norih” ponudb (in to ne na črni petek, ampak takrat, ko sem dobila navdih) in je bilo res lepo gledati, kako je to prispevalo in k prepoznavnosti nove storitve v moji ponudbi ter strankam, ki so si zakupile storitev po tej “nori ceni”.

 

Tokrat vas želim povabiti k temu, da si dovolite biti drugačni, da si dovolite ustvarjati svoje življenje na drugačen način, na takšnega, za katere veste, da bo deloval za vas.

 

Na način, ki v vas in za vaše življenje ustvarja lahkotnost, ste zaradi tega radostnejši, zaradi tega vse teče in se sestavlja kot čarobno.

 

In kmalu, 14. decembra 2021, facilitiram šestdelni spletni mojstrski seminar Posel na drugačen način, ki vam pokaže čisto drugačen način bitja, poslovanja, ki razširi vaše prejemanje, da ste zmožni prejeti več sebe, prispevka drugih in posledično denarja.

 

In za to, da bi se udeležili tega seminarja, ni nobenih pogojev. Pogoj ni niti to, da imate posel.

 

Kajti, če ste živi, če po vaših žilah teče kri, ste v poslu!

 

Kaj če je zdaj čas in prostor, da začnete poslovati (živeti!) na drugačen način?

 

Barbara

Barbara Mali z uporabo novih pristopov opolnomoča in svetuje ljudem pri zavestnem ustvarjanju življenja na novih, kvalitetnejših nivojih in vstopanju v resnični potencial, ki ga imajo. Je avtorica e-knjig Zakon privlačnosti za vsak dan (naložite brezplačno) in  Kdaj boste začeli ljubiti SEBE? Je zdaj pravi čas?, pionirka Access barsov v Sloveniji in certificirana facilitatorka Access Consiousnessa. 

Scroll to Top

Prenos

Za prenos brezplačnega MP3 posnetka kliknite na spodnji gumb.

Hvala.

Prenos

Za prenos brezplačne knjige kliknite na spodnji gumb.

Hvala.

Call Now Button